Tuesday, January 26, 2010

Nape aku tak host sendiri?Domain sendiri?



Jika di tanya kepada aku, adakah aku tak reti membeli domain names sendiri? ataupun, adakah aku tidak reti membeli hosting space (apatah lagi menge set hosting sendiri di server sendiri), maka, layakalah soalan itu aku balas dengan menampar diriku sendiri.

Bukan aku takleh beli domain mahupun hosting space (mahupun setup hosting server sendiri), tapi, aku rasa takde ke urgent nya nak buat semua bende tu buat masa ni.
Blog ni aku buat pun sekadar nak test apa yang aku muntahkan dari minda aku yang terbeku selama ini.

Cumanya aku masih tak paham lagi apa-apa mengenai dunia yang satu lagi ini. Mungkin dengan kesibukan kerja aku siang dan malam, otak aku semakin membeku, yang menjadi peneman diriku hanyalah bahan-bahan bacaan digital samada eBook ataupun website-website ilmiah.

Menjadi seorang jejaka yang multitasking ni amatlah payah. Otak di bahagikan kepada beberapa main core, dan dalam core-core tersebut, ada lagi sub-core yg perlu di amik kira..

So, berbalikpada topik ni, aku bukan taklejh host sendiri dan pakey domain sendiri untuk blog ni, tapi belum ada ke pekdahnya..

No comments:

Post a Comment