Sunday, January 31, 2010

3D game: First Person Shooter!

 
  

(buat suara macam mazidul akma sidek): Berikut merupakan screenshot dari 3D game aku yg aku baru saje dapat lesen (full licesnse) untuk either:
a) Distribute
b) Jual
c) Reverse Engineer
d) buat apa saja yg aku suka..muahahahaha

game ni adalah based on something similar to counter strike. Well, si developer game ni bagi kat silaro rg sebenrnya game ni, sebab aku bukan kaki game. Ko kaki game ke? ko nak main game ni? kalau ko nak, sila tinggalkan komen.

Plan aku adalah, aku akan setup game server aku, dan kendian bagi org donlod client game ni dan main for pree. Yg best nya, game ni blh di larikan atas either Linux, Mac mahupun Window$. Untuk BSD aku tak test lagi, tapi rasanya boleh, sebab atas MAc pun buleh (mac is BSD).
Som dgn adanya client yg main game ni ramai, maka, aku akan mengupdate kan exclusive map/world, serta membina character yg exclusive, untuk sesiapa yg nak membeli bende2 tersebut.
Gamers juga boleh meng upgradekan lagi weaponry mereka ke tahap gaban, serta meningkat kan lagi experience mereka sekiranya mereka membeli token. Point based juga akn di beri, serta tournament level akan di buat bagi mereka yg berminat.

so, hopefully plan ni successful, sebab aku dalam rangka kerja untuk berenti kerja ni. Tak larat nak jadi kuli org, cuma masalahnya, bos aku yg MILF tu sayang sangat kat aku. Aritu aku dah sound HR yg aku nak resign, dia pulak panggil aku dan pujuk. Tau le MILF, tu yg cair tu..

HUHUHU..lagi satu bende, what should i call this game? do you have any suggestion for me?kalau ada, sila letak dlm comment box kat bawah ni ye..



No comments:

Post a Comment